Garanti

Se hvordan du som kunde er dækket hos os.

Garanti og service

Vores garantiforpligtelse og service er designet med tre formål for øje:

• At sikre dig, at vi går op i vores håndværk og stræber efter at rette eventuelle egne fejl.
• At sikre dig, at cykler købt hos os forbliver i god stand i lang tid fremover.
• At give dig klarhed over, hvad du kan forvente af vores service.

Garanti

Når vi vælger at tilbyde garanti, er vores ønske at give dig, som kunde, ekstra tryghed netop i de scenarier og reparationer, som vi ved af erfaring skaber utryghed ved et cykelkøb.

Ud over at overholde reklamationsretten tilbyder vi følgende garantier og services på alle brugte cykler, der sælges hos Reride CPH. Vores garanti er underlagt almindelig brug og dækker derfor ikke skader forvoldt af sport, uforsigtig kørsel eller hændelser som hærværk, trafikulykker eller lignende.

Udvidet garanti:

  • 6 måneders udvidet garanti på krankbokse:

Vi ved, at den største frygt for mange er, at krankboksen går i stykker. Derfor har vi her hos Reride besluttet, at alle fejl, store som små, på krankboksen vil blive skiftet uden tøven – for din trygheds skyld.

Service

  • Hurtig udbedring af eventuelle fejl.
  • Fortrydelsesret indenfor 7 dage. Der vil dog blive pålagt et returgebyr på 495 kr. Da vi skal gennemgå/klargøre cyklen, inden den forsvarligt kan sættes til salg på ny.
  • Kompetent og ganske gratis rådgivning samt råd, både før og efter dit cykelkøb.
  • Servering af fantastisk Baristakaffe (hvis du er til det), mens du går og ser på cykel.

Reklamationsret:

For det første er det vores ufravigelige mål og forpligtelse at overholde dansk reklamationsret. Denne lovgivning giver dig som kunde, en række rettigheder i tilfælde af køb, der lider af eksisterende fejl og mangler.

Hvis der opstår en fejl, forpligter vi os til at rette den uden diskussion, og så er den ikke længere. Ikke desto mindre kan der være situationer, hvor det er udfordrende at fastslå årsagen til et problem og bedømme, om det skyldes en mangel ved købstidspunktet. Derfor er det af afgørende betydning, at du:

  • Kontakter os hurtigst muligt efter et eventuelt problem er opstået
  • Venligst undlader at udbedre problemet selv
  • Ikke får andre til at udbedre skaden

Kan det dokumenteres, enten af os eller dig, at et problem stammer fra en fejl ved købstidspunktet, er det en enkel sag. Vi dækker reparationen inden for de fastsatte grænser i reklamationsretten. Ligeledes er det ligetil, hvis det kan påvises, at problemet skyldes slid, slag, hærværk eller andre hændelser, der er indtruffet efter købet. I disse tilfælde dækker reklamationsretten ikke.

Hvis der opstår tvivl, og hverken det ene eller det andet kan påvises, kompliceres situationen. I sådanne tilfælde er det nødvendigt, at vi kommunikerer og når til enighed om en løsning, der tilfredsstiller alle parter. Heldigvis er dette i alles interesse, og derfor vil det aldrig være mere kompliceret end at vi finder en fælles løsning gennem dialog.

Kontakt os i dag

Vil du vide mere?

Ring til os på telefon (+45) 24 20 78 76 eller send en mail til info@reride.dk. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt.

Vil du i kontakt med os?

Udfyld formularen herunder og vi kontakter dig hurtigst muligt.